Books about wierd humans

SItter nu och skakar tänder och halvfryser. Jag har kalla kårar längs ryggen och är väldigt rastlös. Jag har inte tränat sen i tisdags, största anledningen till att jag beter mig som jag gör.
Underligt, egentligen. Vilken normal människa klarar inte av att inte träna varje dag, och klarar inte stora uppehåll från träning? Jag är då INTE normal.
Jag måste träna snart! Och det är snart! Räddning blir i morgon, då vi ska köra styrka på morgonen med friidrotten.

LÄNGTAR!


Annars har det inte hänt så mycket. Igår fick jag lust att skriva en dikt. Eller dikt och dikt, mer som ett litet blad med mina sammansvetsade tankar om krig och politik. Jag har blivit mer och mer insatt i det. Vet inte varför, eller hur, men på något sätt intresserar det mig väldigt mycket.
När jag tänker på dikt för mina tankar direkt till Sara. Hon brukar skriva dikter och sånt.
Har jag för mig....hehe.
Funderar också på att skriva en novell om något, vore kul. Jag har en hel del berättelser på min gamla dator, som jag inte kan komma in i, har tydligen tappat bort varenda, förbannade sladd till den!

Men vi får se ifall jag publicerar något här framöver!

Kommentarer
Postat av: Madde

gör det. :D lycka till nu!

2007-12-03 @ 14:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0