Damn, I HATE them!

Ja, nu åker det av! Håret ska bort och det finns inget ni kan göra åt det, mohahahaha! Ska bli skönt, inget förbannat hår att ta hand om på morgonen som står åt alla håll och kanter, inga mera fula "Tan-Tan-frisyrer". Short and short!
Detta är dock inte i ett försök att se bättre ut, tvärtom, jag skiter fullständigt i ifall mitt hår ser fult ut, (jag har ändrat åsikt om håret de senaste dagarna).
Nej, mina vänner, detta är i träningssyfte, lika bra att få det att gå en tiondel snabbare än att jaga tjejer, vilket jag också tänker sluta med. Dom får komma när de kommer (kan misstolkas grovt...)

Övrigt idag förutom denna "omställning"? På idrotten hade vi Blattar vs Svennar på innebandy, det slutade 7-7 efter en rafflande avslutning. Själva matchen var en kavalkad av skott och misslyckade passningar, men kul var det.
Fast man kan säga att vi hade övertaget, hrm...nävars, det gick åt båda hållen.

Hade världens bästa ursäkt för mitt "misslyckade" idrottsprov. Det var ju så att den var i Tyskland (bokstavligen). Den hade hängt med pappas väska i ett sidofack. Väskan var ursprungligen min, som jag i och för sig "snodde" från pappa, men that doesn't matter.
Fast idrott ska väl behöva innehålla teoritiska prov? Jag menar, när man kör bänkpress ligger man för tusan inte och berättar vilka muskler man tränar? Det kan man lära sig medan man GÖR själva övningen. Det andra kan man banka in i huvudet, inga problem.
Jag tycker det är onödigt, men det tycker nog inte alla. De kanske föredrar prov istället för fysisk aktivitet.
Omotoriska människor som avskyr allt som har med idrott och göra, och gör inte sitt bästa när det väl är dags att visa vad man går för. Det är egen folkgrupp. Och de avskyr jag. (Syftar endast på de omotoriska)

Förutom Sara, som är min vän och "ohatbar"!

Kommentarer
Postat av: lovetolive

hej gulleponken.. det var mig du menade va ?

2007-12-06 @ 20:48:28
URL: http://myconfessions.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0