Jävla bedövning.

Väldans dag. Började med att jag besökte, enligt Adnan, "Tanddoktorn" 7.40. Vem fan går till tandläkaren så dags?! Lagade ännu ett av mina diverse hål. Bedövningen kickade in efter ett bra tag, och till slut när allt var klart var jag i Linghallen för ännu en spännande match i innebandy, "Svennar vs Blattar". Förlorade med 21-20, haha.
Fast mitt under matchen så förlorade jag min sinnesnärvaro. Vet att låter wierd och så, men seriöst, jag blev helt flumm. Kände mig lite hippieaktig där. Jag var medveten om vad jag höll på med, men ändå inte...som sagt: Wierd!
Efter idrotten var mitt blodsocker nere på en sådan nivå att det var kris, trodde jag skulle svimma eller något. David och Gustav hade bara sina kort, och min plånbok låg i min spikskoväska, där den har tillbringat ett antal veckor. Detta löstes dock genom Camilla, som lånade mig en tia till läsk. Underbar, du är!
Tyvärr var ju läsken slut nere i kafét, så Gustav och jag drog ner till Gottegrisen (det finns två...!) och köpte två för tio. Gott, very gott!

På naturkunskapen hade vi frågesport om just naturkunskap (logiskt). Sög totalt, eftersom jag är sämst på det.
Träffade Jenna idag på lunchen (en av de posetiva sakerna som hände idag, stort sett). No details.
Otherwise, Linköping idag, och så klart ska ju mitt blodsocker gå ner till 0, i vanlig ordning. Fast det gick bra ändå!

Nu sitter jag här, och gör någonting.

....jävla bedövning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0