Me and all alike dva

Jag vet, jag är sjuk när det gäller frågeformulär, men jag älskar att svara på saker, haha!

Vad är klockan just nu? 14.17
När gick du upp ur sängen i morse? 07.12.
Vad har du ätit idag? Frukost, lunch, godis.
Vad har du på dig just nu? Jeans och tröja, as usual.
Har du städat på ditt rum? ...det...händer inye ofta, nej...
Dagens händelser? Träffade Jenna, inställt historiaprov, tandläkaren.
Vad gjorde du igår? Pluggade och pratade med Jenna.
Vilken film såg du senast? A Christmas Carol. (Engelska-lektionen).
Den bästa filmen? Måste skriva "Life of Brian", här!
Hur många fingrar har du? Jag har för mig att jag ska ha 10, men jag är inte säker...
Flyter golfbollar? Jag tror det, ja.
Var är du just nu? I en svart skinnstol hemma hos min moder.
Är det någon annan i rummet? Ronja går förbi 24/7.
Hur många signaler innan du svarar? Jag vet inte riktigt, försöker mest hinna fram till mobilen innan jag tänker på det, faktiskt.
Skiter du ibland i att svara? Nej, eftersom det inte ringer speciellt ofta så blir jag rätt uppspelt när det väl gör det.
Har du en bokhylla? Ja, och den lutar, en litet missöde från förra konstruktionen i Krokek med min storsyster. (Hammare och spik istället för skruv? Yes!)
Om ja, vad har du i den? I mitt rum, och den ska NER, in one way or another.
Vilken årstid är bäst? Tycker det är mysigt när det kallt, och älskar att springa när det är extremt hett.
Vilken dag är bäst? Alla dagar det är träning på.
Vad händer i sommar? En massa tävlingar, antar jag. Göteborg, Stockholm (?), öhm...ja. Bortsett från tävling och träning har jag inget planerat.
Vad såg du senast på tv? 2 ½ men.
Favorit program? NCIS!
Vad köpte du senast? Två läsk, (en till mig, en till Gustav) var tvungen dämpa min tillfälliga förvirring.
Skall du köpa nåt särskilt inför sommaren? Ett flertal nya sprinterglasögon, annars vet jag inte...(vad?!)
Veckans tråkigaste: Sjuk i måndags. Innan också.
Veckans dummaste: Min fråga till min naturkunskapslärare; "Fråga: Har du någonsin badat bubbelpool med Skurt och Lasse Kronér?"...hur udda är inte det. Men roligt, tyckte i alla fall jag!
Ris, pasta eller potatis? MAT!
Hus eller lägenhet? Lägenhet, tål inte för stora ytor.
Vara ihop eller singel? Vara tillsammans.
Skid- eller solsemester? Solsemster, träna! (Jag ser semester som träningsläger)
Dusch eller badkar? Dusch.
Pussar eller kramar? Pussar.
Vill du ha en snigel på ögat? Jag vill ha en vad i ögat? What the...?
Tom Cruise är?  Död?
Vem är den bästa rapparen? Samma svar som alltid när det gäller musikfrågor: SYSTEM OF A DOWN! (Rap: Retards attempting poetry)
Tycker du det är skoj att svara på frågor? Haha, yes, indeed!
Hur mår du? Väldans bra!
Vad är klockan nu? 14.34.
Hur lång tid tog det att svara på alla frågor? Ööööhhh...21 minuter...I think?

Kommentarer
Postat av: tedenby

golfboLlar flyter väll för fan inte idiot! xD

2008-01-19 @ 15:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0