Nyår.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ofcourse, händer alltid något nytt varje år.

2. Höll du några av dina nyårslöften? Nu är det ju såhär att jag inte avger några nyårslöften, är ju skötsam som det är!
3. Bev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Öööh...nej, vet inte, kanske, varför?

4. Dog någon som stod dig nära? Ja, farfar.
5. Vilka länder besökte du? Höll mig inom Sverige det här året, eller så är jag senil och kommer inte ihåg.

6. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008? Fler sprinterglasögon!

7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas? 30.06.07, 3:a, 100 meter, Nya Ullevi.

8. Vad är det bästa som hänt dig år 2007? Att jag slutade med fotbollen och satsade på friidrotten.

9. Största misstaget? Incidenten på Sports Camp, som Sami kommer ihåg mycket väl; var på herrtoaletten i Mässhallen när en långhårig kille kommer in och jag säger: "Ursäkta, men det här är killarnas toalett" och han svarar: "Jag är kille...".
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Var sjuk några gånger i våras, men blir sällen det nu för tiden. Skadad? Ansvarsfull for the win!
11. Bästa köpet? Det enda köpet jag minns var när jag köpte "Toxicity", så det får väl bli det.
12. Vad spenderade du mest pengar på? Spel, för att vara ärlig!

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Sprang hela jävla året! Kan man bli lyckligare?!

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007? Serj Tankians alla sånger.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare, mycket!
16. Vad önskar du att du gjort mer? Tränat.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Inget.
18. Hur tillbringade du julen? Hemma med familjen.

19. Blev du kär i år? Yes.

20. Hur många one night stands? None.
21. Favoritprogram på tv? Family Guy, för det är så förbannat bra?!

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? Ja, du, finns ett antal personer jag avskyr.
23. Bästa boken du läste i år? "Harry Potter och Dödsrelikerna".

24. Största musikaliska upptäckten? Jag lyssnar bara på System och Serj, allt annat suger!
25. Något du önskade dig och fick? Xbox 360, nice!

26. Något du önskade dig men inte fick? Serj Tankians album "Elect the dead", ska springa iväg och köpa det snart!

27. Årets bästa film? "Arn - Tempelriddaren".

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2007? Senil, vet inte, något. Var i skolan har jag för mig.

29. Det bästa nya människorna du träffade? I princip hela min nya klass.

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2007? Som förra året, quite normal.

31. Vad fick dig att må bra? Springa!

32. Vilken kändis var du mest sugen på? "Sugen"? Skulle skriva Jeremy Wariner här, men om jag misstolkar frågan blir det pinsamt, så jag skriver Sasha Alexander (Kate i NCIS).

33. Vem saknade du? System of a Down, kom tillbaka!

34. Favorit månad? Juni, juli, underbart att träna friidrott i värme.

35. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Nej, inte ett dugg.


Kommentarer
Postat av: lovetolive

Jag snor den där !! THAANK YOU !

2008-01-01 @ 16:24:50
URL: http://myconfessions.blogg.se
Postat av: Madde

Du, tänk om det är jättesvårt. :O men kul ska det bli i alla fall. Nu ska ja läsa din lista xD

2008-01-01 @ 19:57:48
Postat av: Madde

Haha, det där med toaletten va ju skitroligt. XD

2008-01-01 @ 20:01:59
Postat av: tedenby

HAHAH tantan du är så jävla klockren

2008-01-19 @ 14:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0