Sami-styrka = Träningsvärk

Sami-styrka igår. För Sami, som skrev och undrade, är det just ditt program jag körde igår. Inte undra på att du är en av Sveriges bästa kastare! Visserligen körde jag bara med 20 kilo hela tiden, men shit...
Åh, a.k.a träning på Tjalvestugen. Träffade Sebbe och Jonas på ut för att köra backa i den mörka, ensliga skogen.
Sen när jag trodde träningen väl skulle börja kom ingen. Inte ens Krister. Men som tur är dök Erik upp och vi körde den ökända "Sami-styrkan".
Enda problemet egentligen är att träningsvärken som sätter in verkligen lyser med sin närvaro. Kan knappt röra min armar uppåt.

Fast träningsvärk är ju i princip skönaste som finns, en slags "belöning" för hårt slit, hehe.

Kommentarer
Postat av: sami

haha, "Ökända Sami-styrkan" haha, tackar tackar för din rad om mig. Cheers Mate :D

2007-12-19 @ 19:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0