Baby, I was born to run

Skadad. Men jag kan inte säga igen, för det var ett bra tag sen senast jag var skadad.
I alla fall, "skadan" är en överansträngning i baklåret som jag drog på mig under söndagens regniga eftermiddag. Det ska inte vara en fara, snart är den över och jag kan återgå till att försöka nå mina drömmars mål, och jag ska fan i mig dit!
Körde träning idag med Jonas. Han kom sent (som vanligt). Hade joggat 4 varv men sprang 2 extra med honom bara för att det är kul att springa. Efter töjningen var det 2 snabbjogg som gällde. Flåset är det inget fel på, kontrollerad andning och kunde andas lugnt med näsan när vi kom i mål.
Därefter körde 2 varv, snabb långsida, jogg kortsida, 5 serier. Tvingade med Jonas på den sista. Haha, usch vad han flåsade, väntade på repris från sommaren uppvisning. (120+120+120+120+200 m, Jonas visade då vad han hade satt i sig precis innan!)
Arm - och magstyra på eget initiativ, ovanligt.

Det härliga med skadeperioder är att man blir så jävla inriktad på att komma tillbaka till vanlig träning igen.
Älskar verkligen att träna, det bästa som finns. Älskar att vara riktigt trött efter en träning så man nästan inte kan gå. Undrar då hur Jannes grupp känner sig då, vilka monster...

Skolan idag var helt okej. Stukade bara tummen på gymnastiken när jag landade fel på ett upphopp. Gör fortfarande lite ont, men det är bara en skitsak.
Ska göra ett grupparbete med Philip, Mirza och Martin framöver. Stämningen i gruppen är ju på topp...eller inte, haha. Men det kommer säkerligen att gå bra!

Nu vill jag därimot träna! Kom hem från träningen för ett tag sen, men jag vill tillbaka och göra samma sak igen, hela natten! Det var helt fantastiskt.


Vill lägga in Serj Tankians "Sky is over", en av hans låt från "Elect the dead" <3

Including the text:

Everybody knows,
Everybody knows,
That you cradle the sun, sun,
Living in remorse,
Sky is over,

Dont you want to hold me baby,
Disappointed, going crazy,

Even though we cant afford
The sky is over, Even though we cant afford
The sky is over,
I dont want to see you go,
The sky is over
Even though we cant afford
The sky is over,

Behind closes eyes lie
The minds ready to awaken you,
Are you at war with land
And all of its creatures,
Your not-so-gentle persuasion
Has been known to wreck economies
Of countries, of empires, the sky is over,

Dont you want to hold me baby,
Disappointed, going crazy,

Not even from the sun,
Not even from the sun
Not even from the sun,
Dont you want me to run,

Even though you cant afford
The sky is over,
Even though we cant afford
The sky is over,
I dont want to see you go,
The sky is over
Even though we cant afford
The sky is over,
I dont want to see you go,
The sky is over
Even though we cant afford
The sky is over,
I dont want to see you go,
The sky is over
Even though we cant afford
The sky is over,
The sky is over us.

<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0