Hey, people!

Fakta

Ditt namn: Jonathan Haag.

Din ålder: 16 år

Din födelsedag: 6 februari

Syskon: Två systrar, Ronja och Jessica.

Hårfärg: ....vet inte.

Ögonfärg: Grå, enligt vissa, gröna, enligt vissa, blå, enligt andra. Jag gillar grå, så jag har grå ögonfärg.

Skostorlek: Size 40, actually (What are you looking at?!)

Förhållanden: Två

Vem är din bästa vän? Jag har ingen "bästa vän", överskattad. Alla jag känner är nära vänner.

Har du en pojkvän/flickvän? Njet

Hur länge har ni varit tillsammans? ....jag har ju ingen. dumbass!

Hur långt var ditt längsta förhållande? 2 månader! (Kortaste: 20 minuter...)

Vem kysste du senast? Johanna

Grejer:

Var shoppar du helst? Game!

Hur många par skor har du?: Fyra. Vanliga skor, gympaskor och my beloved spikskor, träning och tävlingsskor.

Hur många par byxor har du? Hah, det vet jag inte...

Favoriter:

Färg: Blue and black.

Mat: All mat som är ätbar är god, enligt mig.

Killnamn: Jag gillar mitt smeknamn Tan-Tan, så varför inte döpa sin unge till det?

Tjejnamn: Spelar ingen roll, alla är vackra.

Ämne i skolan: Idrott, friidrott.

Klädesplagg: Spelar ingen roll, så länge det inte ser dumt ut.

Sport: Friidrott!

Musik: Endast System of a Down! <3

Fras/mening: "Nämen, det blir fingret för dig!"

Har du någonsin..

Snusat? Never!

Rökt? Aldrig i hela mitt liv!

Hoppat bunge jump? Nej, kommer antagligen dö på vägen ner.

Brutit mot lagen? Cyklat mot rött några gånger, gills det?

Fått dig själv att kräkas? Njet, never.

Nakenbadat? Ser jag UT som en nudist?!

Varit kär? Ja, självklart.

Börjat gråta för att få som du vill? När jag var liten kanske, men inte nu, hur skulle det se ut?

Extra:

Tar du droger? Kosttillskott, lite omvänd effekt bara.

Vad använder du för shampo? Allt möjligt.

Vad är du mest rädd för? Att tvingas amputera mina båda ben.

Tio första:

Första bästa kompis: Men wtf, see above!

Första bil: Huh?

Första kärlek: Inget du har med att göra, punk!

Första husdjur: Marsvin (cirkus, Tim?)

Första semester: Grekland, Kos (tror jag det var)

Första jobb: Ledare för Sports Camp, friidrott.

Första köpta skiva: System of a Down - Toxicity

Första konsert: Norrköpings symfoniorkester...

Nio sista:

Sista alkoholdrycken: Dricker aldrig alkohol, har aldrig gjort heller.

Sista bilfärd: Hem från Linköping, med Krister och Sara.

Sista filmen: Ett avsnitt av NCIS...vadå?!

Sista ringda telefonsamtal: Pappa, när han berättade om Edinburgh.

Sista bubbelbadet: Kommer ej ihåg.

Sista spelade cd: System of a Down - Toxicity

Sista kyss: See above!

Sista gången du grät: En månad sen, har jag för mig, kollade på en sorglig film. (Guys also have feelings, you know)

Sista måltiden: Fläskpannkaka!

Dejtat en av dina bästa kompisar? Haha, faktiskt.

Blivit arresterad? En gång, fast då var det Micke (Lellep) som körde.

Blivit kär vid första ögonkastet? Yes.

Varit på tv? Ja, på TV4 som typ 7-åring.

Fått ditt hjärta krossat? Jag kan inte få mitt hjärta krossat, jag är för överposetiv till allting.

Sagt att du älskar någon utan att mena det? Sådant ska man inte skoja om.

Busringt till nån? Ja, idioten ringde tillbaka...

Sex saker du har på dig:
1. Tröja.
2. Byxor.
3. Kallingar (finns kanske ett annat ord för det...)
4. Inget
5. Inget
6. Inget

Sex saker du gjort idag:
1. Sovit
2. Gått på stan med Mia!
3. Tränat i Linköping.
4. School.
5. Ätit.
6. Varit på toaletten (too much information?)

Fem favoritsaker (Ingen speciell ordning):
1. Springa!
2. Springa!
3. Springa!
4. Springa!
5. Äta!

Person du kan berätta allt för: Tim!

Tre val:

Svart eller vit? Båda.

Sommar eller vinter? Båda...

Choklad eller chips? Båda!

Två saker att göra innan du dör:
1. Hinna visa vem som är bäst.
2. På dödsbädden ska jag be prästen att läsa upp en massa roliga historier så att jag skrattar. Ett gott skratt förlänger livet, eller hur?

En sak du ångrar: Att jag...att jag...äh, screw this!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis Tan Tan du är grymt bra. Släpp inte scotlandserbjudandet..

2007-11-22 @ 23:22:35
Postat av: Frida

Jag träffade dina vänner Max och Love, i går på stan , haha :)

2007-11-23 @ 12:02:41
Postat av: Landberg

Intressant fakta om dej Tan-Tan x)

2007-11-23 @ 14:35:57
Postat av: maria

hihih det där var kul :)
Puss.

2007-11-24 @ 10:15:04
URL: http://mialia.blogg.se
Postat av: jennapennafåhelskrämma ;)

Nakenbadat? Ser jag UT som en nudist?!


hahah sjävklart att du har gjort ;) hahahaha :D ..
e allt sant som du skrev där ? ahahh :D för då skulle det vara kul o jämnföra mina saker mot dina MUHAHA kram Jenna

2007-12-22 @ 01:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0