Jagärtröttförtillfälletsåjagkommerintepånågonbrarubrik

Glömde berätta om min stora cykelolycka idag.
Jag cyklade nedför södra promenaden, mitt på vägen, när jag skulle ringa till Camilla. Jag tog upp mobilen och släppte styret (skilled biker...NOT). Lite längre fram står en kille, också han mitt på vägen, facing the other way. Jag svängde vänster för att undvika honom, men precis när jag är ungefär 4 meter ifrån honom tar han sats och korsar min bana perfekt. För att undvika kollision bromsar jag...med frambromsen (big mistake).
Jag gör en volt och landar rakt under cykeln, självklart i leran, och precis som på film är det stilla ett ögonblick innan cykeln bestämmer sig för att ge mig en liten smäll och dänger cykelhjulet i tiningen. Har fortfarande ont.
Den andra mannen gav mig en femtiolapp, (jag sa att jag inte ville ha några pengar, men jag kunde inte hindra honom, båda mina händer var nerdränkta med lera) och jag som har så svårt att ta imot pengar för småsaker.

Kommentarer
Postat av: Victoria

om det inte verkade så jävla svårt att upprepa den där bravaden skulle den göra sig riktigt bra på film!

2007-11-10 @ 14:57:40
Postat av: johanna

haha fick du 50 spänn för att du ramlade? :D lättförtänta pengar, om man bortser från vad som verkar ha gjort grymt ont =)

2007-11-11 @ 16:51:50
Postat av: Sara

KLANTSKALLE:D

2007-11-14 @ 14:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0