Running in a city with systems

Träffade Tim, Sara, Emelie och Madde på stan idag, tog en fika som förra gången, mycket trevligt, dåliga skämt flög hit och dit plus att jag har nu fått veta att Sara har blivit extremt pervers (no further details).
Vi gick också på stan en stund, dels för att köpa vax (för tredje gången den här månaden, inget annat vax funkar för mitt hår förutom Dax vax) dels för att det var kul. Skildes åt vi Hörsalsparken, råkade kalla Madde för Madelene (hennes riktiga namn) och hon blev tydligen upprörd över denna lilla fadäs. 

Men innan ska ni veta, hände det grejer det!
Hade svenskaredovisning idag, om System of a Down (eget ämne). Gick relativt bra, förutom att jag var på kanten till panik ett tag, eller i alla fall rösten...enligt mig själv lät det så...maybe not.
Just ja, imorse, springa i det kalla vädret. Alla påpekade att jag inte hade tillräckligt med kläder på mig, vilket jag hade. Sprang förbi konstgräsplanen. Fotbollsspelarna tyckte det var lite kyligt så det sket i att träna. ("Teorilektion" med ett annat ord)

Nu när jag väl är hemma har jag druckit 1 liter mjölk, med chockladpulver i, självklart, ("oboy" för den okunnige) gott, gott, gott, en aning illamående bara, men det är inget permanent, förhoppningsvis.

sKA SOVA NU.                                      Hmmm, "backspace" är såååååååååååååå långt upp, så jag kan inte sudda där borta, eller vad fan det nu heter, eller va, eller vadå?! HUH?!

And that's it, folks.


Kommentarer
Postat av: madde

upprörd?? nee då.. du får kalla mig vad du vill ..=)

2007-11-15 @ 11:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0