Bara för att jag är överlycklig

Har inte skrivit på ett tag. Vet inte varför, börjar mitt liv bli mindre händelserik? Tvärtom.

Var och spelade tennis idag med Johanna, David, Max, Gustav, Camilla och Sara. Takterna från min förra karriär höll sig defentivt i skymundan när jag gång på gång missade, etc.
Efter det var vi (utom Gustav och Max, som antagligen ville hem till sina datorer, haha) och kollade på hockey. Hästen tog imot Botkyrka, som till min stora överraskning var svenskar. Dom fördomar man har är ju att Botkyrka är värsta krigszonen, där bara svensk-fientliga invandrare bor. Jag är inte rasist eller något sånt, men det är vad jag har hört. I alla fall fick dom stryk med 4-1. Johanna kunde inte hålla tyst, fast det gjorde inget, man lärde sig en hel del.
Hade också en liten diskussion angående världsrekord i "långsim". Jag har sett en video när en kille simmar från USA till Japan, och han hade hajar simmandes runt honom, stora i det här fallet. Vart finns det stora hajar om inte Stilla havet? Detta tyckte David var helt absurt och protesterade hej vilt. Det slutade med att Camilla och jag kittlade honom till döds, nästan.
Efter matchen gjorde jag Johanna sällskap "hem". Fick tydligen inte göra henne sällskap, fast i och för sig ville hon ju hem, så jag känner mig lite dum att jag protesterade så länge mot det. Förlåt. =)
Samtidigt hände också en helt underbar sak, fast det håller jag kvar i mig. Hemlis, haha. ^^




Ville bara säga också att du, Johanna, är helt underbar. <3





Detta var EN dag, dom andra får ni sitta och klura på själva, för jag är hungrig!

Förresten, brukar era cyklar jävlas med er? För min gör det...

image16

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0