Grekisk dans blandat med finsk hårdrock

Hade en väldigt rolig helg. Igår var jag hos min kusiner som fyllde år. Maten var utsökt och vi dansade grekisk dans (den grekiska nationaldansen var en aning komplicerad men kul!). Sen satte jag, Anna och Maja (mina kusiner) och kollade på "Sagan om de bannlysta" (finns på youtube för den som vill se. Tvivlar på att ingen i Sverige har sett den). Sov till halv elva, sist upp av alla! Käkade lite frukost sen drog pappa och jag hem. Som sagt, en väldigt trevlig helg!

Till min stora förvåning ser jag att jag aldrig publicerade ett inlägg som jag skrev igår. Måste ha klickat bort det av någon underlig anledning.
I alla fall, det stod lite om vad jag och pappa gjorde innan vi åkte på festen.
Jag klippte mig (!), sen gick pappa och jag till Team Sportia, köpte en träningstöja och nya sprinterglasögon! 195 kr för ett par som egentligen skulle ha kostat runt 500 kr, men tack vare lite strul med prislappen (som inte existerade) och överordnader på lunch fick vi köpa dom för just 195 kr! (Gult glas, svarta bågar). Perfekt för inomhussäsongen, haha.

Hittade en låt på datan här som jag tycker är väldigt bra.
"Apulanta - Pahempi Toistaan". Lägger inte upp texten för den är på finska, vore väldigt meningslöst, bara Sami som kan läsa det då!

image14Apulanta

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej Jonatan! Visst var det trevligt i helgen, kul att du uppskattade grekiska dansen :D
Hoppas det är ok att jag kollade in din blogg, den är riktigt trevlig! Blogg är bra, jag har haft livejournal i drygt tre år och det är jättekul att gå tillbaka och läsa gamla inlägg man gjort.

2007-10-08 @ 11:04:02
URL: http://lampadari.livejournal.com
Postat av: Sami

Lol! Lägg in Apulanta texten då :D

2007-10-13 @ 23:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0