Question about me!

Hur svarar du i hemtelefonen? - "Yes, det är Jonathan."
Hur svarar du i mobiltelefonen? - "Da?"
Ringer det mycket till dig? - Haha, nej
Ringer du mycket? - Nja, sådär...
Vem ringde du senast? - Min mamma
Hur mycket pengar har du just nu? - 57 öre, för att vara uppriktig (och fattig)
Senast kramat och när? - Johanna, för ett tag sen =)
Antal timmar sömn inatt? - Runt 9 h...
Sov du ensam? - Ja, jag tror det...eller?!
Vem sov hos dig senast? - Sami, fast det var ett fasligt tag sen.
Vem vet mest om dig? - Antagligen är det jag, faktiskt, eller någon annan, jag vet inte.
Vem vet du mest om? - Ingen speciell person.
Vad ser du fram emot? - Allt just nu.
Vad vill du ha just nu? - Ett oändligt förråd med läsk och en immunitetspruta mot diabetes. 
Vem hånar du? - No one.
Vem längtar du mest efter? - Just nu, Johanna <3
Vem vill du helst slippa? - Ingen jag vet just nu.
Vem stör du dig på? - Räknas min cykel som "vem"?
Vem vill du sova bredvid inatt? - Haha, Johanna, men det är ju alltid skönt att kunna breda ut sig. x)
Vilken buss åker du oftast? - Åker aldrig buss. Cyklar på den lömskaste av alla cyklar...
Vilken årstid är det nu? - Höst, vinter existerar inte längre.
Anser du dig själv snygg? - Jag är nöjd med allt, fast Gud KUNDE ha gett mig lite bättre hår, eller åtminstone skicka ner en burk med Dax vax..
Har du varit kär? - Ja, självklart
Är du kär nu? - Ja!
Är du en bra partner? - Vet inte, ibland kan jag vara förjävlig, fast bara IBLAND!
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? - Nej, tyvärr, men gjorde.
Vad åt du senast? - Bullar <3
Är du polare med grannarna? - Jag vet inte ens ifall mina grannar lever...
Har du varit på ett party? - Disco i trean senast, men annars inte. Hatar sånt.
Har du varit utomlands? - Yes, ofcourse!
Var är dina syskon just nu? - Min lillasyster ska vara hemma nu, och min storsyster antagligen jobbar eller är hemma. 
Vilken tid gick du upp imorse? - Kommer inte ihåg, tidigt.
Vad gjorde du kl 2 inatt? - Glodde konstigt nog på en gatulykta som lyste upp mitt rum... (cheers, Vägverket!)
Vad är det första du gör på morgonen? - Sätter mig vid datan, SEN frukost.
Vad ska du göra efter det här? - Hämta något att dricka, sen game on!

Har haft en alldeles underbar dag idag med älsklingen. Underbarare människa får man leta efter...nej, det är lönlöst, det finns ju ingen! <3

Kommentarer
Postat av: lovetolive

Heej pojken. jag snor den där bara så du vet . Morsning !

2007-10-29 @ 22:21:23
URL: http://myconfessions.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0