Russian fur hat

Vet nu en sak jag ska önska mig i julklapp! En rysk pälsmössa! Tittade runt lite på Tradera efter någon snygg huvudbonad och såg att det fanns en rysk pälsmössa med Sovjets märke över. Döläckert!

image15






















Russian fur hat! Så extremt snygg! <3

Det verkar som om jag fått Ryssnoja. För det första håller jag på med ett grupparbete om kommunismen. Ringde David så att han kunde göra lite nytta idag, haha. För det andra läser jag ryska, så man blir ju lite intresserad av Ryssland just. Tyvärr har jag gillat Ryssland ganska mycket, just för pälsmössorna (som jag upptäckte för första gången i en film, och sen några dagar senare fick se en sådan på Intersport!) och språket, som jag, som jag nämnde tidigare, läser.

Men off for plugg more nu, som jag gjort typ hela dagen, tadaa!

Kommentarer
Postat av: Sami

"Stulishnaja Ryska Vodka!"

2007-10-25 @ 20:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0