Svenska prov med lite mjölksyra

Hade svenskaprov idag, och såklart hade jag absolut ingen aning om det, utan fick reda på det igår kväll precis innan läggdags. Orkade inte plugga utan gjorde som alla andra gånger det varit prov. Jag hoppades på att mina extrema kunskaper i ämnet skulle rädda mig från ännu ett IG. Sagt och gjort, klarade mig väldigt bra, skrev två ark. Får bara hoppas på att jag skrev rätt också, annars var inte provet värt en outhärdlig skrivkramp i båda (!) händerna. Måste gjort något med den andra, gör fortfarande ont...
Samhällsprov i morgon! Varför ska det hända den HÄR veckan?! Läxor hit, prov dit. Tycker man kan ha en såndär dag när man är ledig från skolan (a.k.a "Studiedag").

Snart (om två veckor närmare bestämt) går vi in i Ishallen och börjar träna där! Ser verkligen fram imot att springa på bana igen. Kanske ser Johanna där också, fast hon lär inte se mig, ganska svårt att se från isen upp på banorna. Haha.

Skrämde David idag genom att eftersvettas efter gymnastiken. Borde jogga ner efter varje lektion så jag inte ser ut som en blöt svamp efteråt. 
 
Fick lite bilder från Victoria. Fastnade för EN bild efter mitt 400 m försök. Ni kan ju föreställa er total mjölksyra i benen, som inte går att få i hockey, till exempel (jag syftar på en person, du borde veta vem du är =) ).

image11
Kläderna ägs av en annan privatperson.

Kommentarer
Postat av: johanna

vi HAR studiedag snart, den 19 okt ^^ :D

2007-10-04 @ 16:20:59
Postat av: Den stolta fotografen

=)

2007-10-04 @ 17:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0