10.34 in the morning

GAAH! Vilken NORMAL människa går upp klockan 9.45 på en regning lördagsmorgon?!! Det är något seriöst fel på mig, kanske börjar jag bli gammal...?

Aja, gjort är gjort, ska inte göra om det, den saken är säker. Fast egenligen hade den tidiga uppstigningen två anledningar: Täppt i näsan och så var jag pigg (!). As...

Sitter och käkar chips nu och väntar på att något ska hända, vilket det inte gör. Hälften av alla TV-kanaler funkar fortfarande inte, och den som är ansvarig för det här ligger en aning risigt till...

Kulturnatten idag/ikväll med Tim! Ska bli riktigt najs!

Lite annan onödig information som jag bara fick lust att skriva:

  • Serj Tankian har släppt ännu en singel, "Empty Walls", som är väldigt bra och gripande.
  • Jag har ingen läsk hemma (!) vilket jag snart ska ändra på.
  • Det regnar som bara den, deprimerande men ändå inte. Funderar på att gå ut och springa snart. Älskar att springa i regn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0