Me and 100 questions about me

Detta är egentligen höjden av att inte ha något att göra; att skriva TRE inlägg på en och samma dag!

Men i alla fall, såg att Madde (http://madelenesconfessions.blogg.se/) hade en rolig grej hon kallar "100 frågor". Tror inte det är hennes men det är de ändå jag har förmåga att göra nu när jag har så här tråkigt.

Gillar du frågor? Ja, alltid!
Om nej: -
2. Namn?
Tan-Tan (Jonathan)
3. Höger- eller vänsterhänt? Höger
4. Humör just nu? Trött
5. Favoritgodis? Allt.
6. Är det nåt du absolut inte äter? Öhm...nae...
7. Kläder just nu: Ett linne och halvlånga byxor
8. Musik just nu? Nickelback - Savin' me
9. Vad åt du senast? Kåldolmar med potatismos, direkt från micron
10. Vad sa du senast? "Jävla helvetes lampjävel" för att lägga det ordagrant
11. Favoritkläder? Det jag hittar i garderoben
12. Favorit-hangout? Borgsmo, eller mitt rum
13. Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då? Jag har det så bra här i 2000-talet
14. Sommarplaner? ....en aning sent ute ^^
15. Är du bra på matte? Nej, urusel
16. Fisk eller badkruka? Badkruka ftw!
17. Favoritfärg? Blå
18. Saft eller alkohol? Saft
19. Längd och vikt?
1.80 (har jag för mig) och 70 kg
20. Hur många kuddar sover du med? 1
21. Favoritväder? Extremt hett, eller snorkallt
22. Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med? En båt, väldigt mycket mat och Serj Tankian
23. Spelar du nåt instrument? Elgitarr
24. Morgon- eller nattmänniska: Död på morgonen, död på kvällen
25. Sparare eller slösare? Sparare
26. Vem är viktigast för dig? Ingen, narcissist...nae, vars, vet inte, alla vänner och bekanta
27. Gyllene regeln för dig? Att aldrig, aldrig ALDRIG dricka alkohol!
28. Det bästa du vet? Friidrott!
29. Bästa leksak? ....
30. Bästa film? Jag har många, väldigt många
31. Tror på liv på andra planeter? Yes, I do
32. Kommer ihåg din första kärlek? Japp. Varade i 20 min...
33. Älskar du henne/honom fortfarande? Nej, det var i 1:an (!)
34. Har några homosexuella vänner? En som är bi, vilket jag fullt respekterar
35. Tror du på mirakel? Ibland
36. Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid? Haha, tyckte det stod "otrogen"! Ja, det går väl, om man försöker riktigt, riktigt ordentligt och tror på kärleken
37. Ser du dig själv tolerant mot andra? Ja, försöker aldrig bli arg på människor, och glöm inte att man gör misstag
38. Ser du på kärleken som ett misstag?
Nej
39. Hur många barn vill du ha när du blir stor?
2 stycken
40. Framtidsdrömmar? Framstående sprinter på 400 m
41. Bio eller promenad? Både och
42. Är du åt höger eller vänster (politiskt sett)? Höger
43. Glasögon, linser eller inget? Inget
44. Teknisk eller oteknisk? Väldigt oteknisk
45. Är du kittlig? Fötterna
46. Snarkar du? Absolut ingen aning, brukar ju sova då
47. Stjärntecken? Vattuman
48. Rädd för insekter? Nej
49. Äckligaste insekten? Det skulle vara spindel i så fall
50. Största svaghet? Kan inte säga "nej" till folk som frågar om något
51. Det här är jag bra på: Springa!
52. Musikstil? Lyssnar egentligen bara på System of a Down och Nickelback <3
53. Lyckotal? 10
54. Favoritfilmgenre? Allt förutom drama
55. Bästa bok?
56. Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
Tankeläsning, då kunde jag höra vad andra tänker! Mohaha!
57. Favoritord?
"Indeed"
58. Vad vill du jobba som? Polis
59. Chips, morötter eller godis? Chips (morötter...?)
60. Hamburgare eller pizza? Båda
61. Skriver du dagbok? Blogg
62. Sport, A-ekonomi eller barnprogram? Sport
63. Namnsdagsdatum? 22 december, fast det stavas "Jonatan" då
64. Har du nån flickvän/pojkvän? Singel
65. Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Nej
66. Födelsedag? 6 februari
67. Favoritchipssort? Äter alla sorter, chips som chips
68. Synliga ärr (antal)? Ett på knät och ett på högra sidan av höften
69. Din bästa vän (namn)? Ser ingen speciell som "bästa vän", alla min vänner som bästa vänner
70. Stökigt eller välstädat? Mitten där någonstans
71. Gungar du på stolen? Alltid
72. Hur många kusiner har du? 4 st, alla tjejer och är 23 år och uppåt
73. Detta gör mig argast? Människor som ljuger och är falska!
74. Bästa årstiden? Sommar och vinter, älskar att springa i extrem hetta och älskar att gå en promenader i vintermörker
75. I julklapp önskar jag mig? Xbox 360 (jag är kille, så ingen överrasking där inte)
76. Senap, ketchup eller inget på korven? Senap och ketchup
77. Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Om jag var drogad med sömntabletter så visst, annars inte
78. Vilken hand håller du gaffeln i? Vänster ifall jag har en kniv, höger ifall jag inte har
79. Är du helt jävla dum i huvet? Nae, bara allmänt flumm
80. Är alla lika värda? Ja, dum fråga...
81.Vad hänger på dina väggar hemma? Planscher på System of a Down
82. Vilken färg har du på tapeterna? Orkar inte gå och kolla, blå?
83. Pasta, ris eller potatis? Mat som mat, allt!
84. Hur är din drömtjej/kille? Snäll, omtänksam, vågar vara sig själv, ärlig, idrottsglad, vacker, ha ett sjukt sinne för humor och skrattar nästan hela tiden
85. Vilket är bäst - Julafton eller din födelsedag? Julafton, inget slår den känslan
86. Ljust eller mörkt bröd till frukost? Mat som mat, va fan! ^^
87. Vilken läsk är godast? Coca cola
88. Vad gör du helst? Idrottar
89. Den här frasen älskar jag att höra? Inte en aning
90. Hur många syskon har du? 2 st systrar, 15 och 20 år gamla
91. Bäddar du din säng? Aldrig
92. Bor du själv eller tillsammans med någon? Skilda föräldrar, bor varannan vecka hos en av dom
93. Är du allergisk mot något? I'm clean
94. Är du mörkrädd? Nej
95. Är du religiös? Kan be till Gud innan något viktigt lopp
96. Tror du på astrologi? Nja, lite småskeptisk
97. Tror du på magi? Nej
98. Släpar du fötterna efter dig? Nej
99. Gympadojor, välpolerade skor eller sandaler? Varför finns inte "spikskor "som ett alternativ här?! Gympadojor får det väl bli
100. Vad är du mest rädd för?
Att bli förlamad i benen, då blir det självmord direkt

Tack Madelene, för listan!

Kommentarer
Postat av: madde

du snodde den. hahha :D

2007-11-13 @ 08:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0