For we live in sin

Mmm, det finns inget bättre än friidrott, den saken är säker. Baklåret kändes riktigt uselt imorse, men på träningen försvann det och jag kunde köra som vanligt. Vi körde däck, och efter sex sträckor med mig fick repet på däcket nog. Fanskapet gick av när jag sprang iväg, och i och med det presenterades Hulken sig för omgivningen (jag skrattar själv över hur dumt det låter).
Var på stan igår med Stoffe, när jag skulle ta ut pengar ur bankomaten funkade inte kortet, vilket skapade temporär panik tills jag undersökte kortet närmare och såg att det var smutsigt. Boven var mitt Game-kort, den kletiga slimet som aldrig försvinner. Och så en tråkig nyhet; minneslappen man brukar få när man gjort ett uttag är tillfälligt utdött. Väldigt frustrerande, eftersom jag inte har någon som helst koll på hur mycket pengar jag har.

Och så kan jag inte få NOG av SoB's "They say", så underbart bra!

Soppatorsk, right now, smell ya later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0