Not valid

Vägen till och från skolan har blivit ett spel för mig. Ja, ett spel, för varje gång jag svänger, tittar åt ett annat håll, etc, så dyker det alltid upp ett hinder i form av människor! Runt varje husknut lurar någon illvillig person som bara vill förstöra min dag. Som tur är föddes man ju med reflexer och istället för att ramma personen som dyker upp kör man istället in i någonting som ej tar skada av att bli påkörd, en vägg, till exempel (detta har inte hänt...än)

Sara och jag hade egen lektion idag på friidrotten, vilket innebar att det var vi som bossade. Det gick rätt bra, och jag kunde även konstatera att min känsla för avstånd inte direkt fungerar.

Sen på historian fick vi arbetsområden inom revolutioner. Jag och Nderim (yes, så stavas det) valde da russian revolution, ett sjävklart val. Dock är frågorna värre än invalida (jämför de åsikter folk hade under revolutionen med de åsikter folk har idag...ett frågetecken dök upp rätt snabbt där, jag har väl ingen aning om vad ryssarna tycker nu? Min ryska lärare Stalin kanske har några funderingar)

Idrottslektionen utgår imorgon, vilket jag faktiskt tycker är väldigt synd, jag tycker den här konditionsperioden blir bara roligare och roligare. Motivationen är ju för fan på topp! Whoho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0