Still laughing.

Great, min cykel har gett upp hoppet. Fanskapet var ju bara TVUNGEN att få punktering på framhjulet, än mindre få det på ett sådant avlägset ställe nämligen utanför Stadium Arena som ligger drygt...fem kilometer hemifrån? Det var ju bara att börja pallra sig hem då, men med ett intervallpass i benen var det inte speciellt roligt. Övervägde att lägga mig ner och sova på asfalten när jag märkte att jag avverkat halva vägen på...45 minuter! Vafan!

Cykeljävel.

Aja, från negativ till positiv. Satt och skummade runt på Youtube igår kväll, mest efter Betnérs åsikter om allt och inget, när en annan film dök upp till höger. "Campus Svea". Jag garvade så jag tjöt, speciellt då en man sa åt en av huvudkaraktärerna (som var en aning kraftig):

"Jadu, tubby, det är inte lätt när man består av mer kladdkaka än muskler!"

Jag garvar fortfarande.

Queens of the Stone Age - You think I ain't worth a dollar, but I feel like a millionaire. Youtuba, lyssna, gilla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0