That hurts, and that too, and that...

Serj is the man. Han är bäst, helt enkelt.

Har en aning svårt att skriva då styrkan igår tog ut det mesta på armarna, så det blir bara en liten uppdate just nu, om jag inte får för mig att skriva på ren vilja (aj).
Frågade Krister (min tränare) om det var sprint på programmet igår. Svaret blev "Fabbe har programmet, mest styrka".
"Mest styrka" tolkade jag som "lite grann" men det var raka motsatsen, var klara runt halv nio. Dock är sånt kul, speciellt när man kör styrka med extremt härliga personer.
Då jag hade problem att ta mig ur sängen imorse (fick rulla ur den, landade rakt på Ceasar) så kom jag inte försent...öhm, hur som helst. Fanns egentligen ingen poäng med den meningen...gah.

Igår genomfördes också min redovisning om IRA, som enligt mig mest är ett par fulla irländare som fick lite för mycket att dricka 1919. Den röda tråden existerade inte i min värld, utan jag mest babblade på om allt möjligt, la även fram teorin om hur IRA inte bildades, vilket fick de flesta att höja på ögonbrynen (önskad effekt).

Idag var det intervallträning med Ellinor som tränare. Allt gick finemang (14 lopp) till den sista 150-meterna, då jag i princip dog. Jonas också, Stoffe mesade ur med sitt lilla ben, hehe. Nae, men han är skadad. Anyway, vi skulle tydligen köra någon slags cirkelträning, något som fick vi tre killar att se ut som ett gäng nybörjare medan Anita hoppade på som bara den.

Aj.

Kommentarer
Postat av: Julls

Hahhah kanske tur att jag lallade iväg lite tidigare rå och "råkade" missa min del i det där (a) Hade ju varit grymt svårt att överträffa ett orginal framträdande ifrån the tantan - och mer eller mindre lyckas att överhuvudtaget komma in på ämnet igen :p

2008-12-17 @ 00:28:08
URL: http://capplin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0