Qotsa and that other one.

Dumma Sebbe. Han har fått mig att byta musiksmak en aning. Sitter nu och lyssnar på Säkert, och gillar det...
Och Queens of the Stone Age blev helt plötsligt sjukt, underbart bra av någon anledning, men bra är dom.

Och idag gick det äntligen att spela lite hockey, Johanna dök ju upp för en gångs skull. Hockey är faktiskt jobbig, måste jag erkänna, dock är det fötterna som det är mest jobbigast i, satanskapen får ju mjölksyra så fort man tar på sig skridskorna.
Dagens wannabe hockeyspelare var David, Gustav, Max, Cricka, Sara och jag. Johanna är en hockeyspelare så hon är ingen wannabe. Måste också erkänna att ingen är bättre på ofrivilliga piruetter än mig, helt seriöst. Dom är så vackra.

För övrigt sprang jag med träningensgruppen på en "liten" joggingtur som aldrig tog slut runt Kneippen följt av biffig styrka vilket innebär skivstång så det sjunger om det. Den här gången klarade jag igenom allt utan att knocka mig själv, wie!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag har för vana att kommentera dina inlägg. Lite roligt, men i alla fall. Man blir ju helt slut i fötterna när man åker skridskor. Man hinner knappt ställa sig upp innan ju. Men kul är det!



Seriöst, Säkert? Vad har hänt med dig.. !? :O :|

2008-12-02 @ 10:22:23
URL: http://emelietheresiah.blogg.se/
Postat av: Seb

FYYYYYY fan vilken seger!!! yeay :D

2008-12-04 @ 09:30:15
URL: http://hangry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0