Feeling american, through my glasses.

Mitt liv har förändrats! God be with me, min syn kommer inte längre få mig att se hundratals dvärgar! Åkte ner för kolla om mina glasögon hade kommit, och ta mig tusen, det hade de. Lite småsurt för pappa som fick ge upp 2800 kronor för de små sakerna. Satt hela vägen till träningen som ett litet barn på safari och kollade runt på alla möjliga skyltar (fanns inget roligare att kolla på).

Träningen var rolig, som alltid. In- and outs (för er icke-friidrottare: vi sprang) och lite styrka på slutet. Kände mig riktigt amerikansk där ett tag (vilket jag alltid gör ändå, hahahaha!) utan någon som helst anledning.

Short one.

Kommentarer
Postat av: Victoria

Strike a pose med dina nya brillor då Tan the Man

2008-02-19 @ 15:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0