What?! 175?!

Junior-SM på söndag. Ska åka tåg upp med Krister, och jag säger bara whoho, ingen trång bil här inte! Väl där ska jag sova med Sami, och han har bad mig att inte sno hans täcke som sist, annars skulle jag vakna upp på golvet utan täcke.
Detta får mig att tänka på den händelsen på McDonalds för ett antal år sedan, efter mitt första GM (Götalandsmästerskapen).

Det var så här, att på vägen skulle vi stanna vid Donken, och jag med min snabbhet kom ju självklart först utav drygt 30-40 personer. Väl där började allt:

Tjejen i kassan - Ja tack?
Jag - En Big Mac.
Tjejen - Vill du bara ha en hamburgare?
Jag - Va?! Bara bröd?!
Tjejen - Nej, du måste beställa Big Mac och company.
Jag - Jaha, okej.
Tjejen ställer min läskmugg upp och ner (självbetjäning, aldrig varit med om tidigare)
Jag - Ingen läsk?!
Tjejen *himlar med ögonen* - Nej, du får ta själv där borta *pekar*.
Jag - Aah...
Tjejen - Ja, det blir 45 kronor.
Jag - Va?! 175?!
Tjejen - Neeej, 45 kronor.
Jag - Va?! 75?!
Tjejen - 45...
Jag - Aaaaah...*ger henne 50-lappen, får min mat och ger mig av...

Att slå mig när det gäller att vara trög är svårt. väldigt svårt...

Kommentarer
Postat av: Hanna

haha jag känner igen mig lite, så du är inte ensam! ;D

2008-02-28 @ 22:19:33
URL: http://hannahjalmarsson.blogg.se/
Postat av: Gustav

hahah, skönast ! ;)

2008-03-01 @ 17:09:21
Postat av: Anonym

"Tjejen - Vill du bara ha en hamburgare?
Jag - Va?! Bara bröd?!"

Ibland undrar man hur din hjärna fungerar...

2008-03-02 @ 22:05:22
Postat av: Anonym

Hahha, skrattar ju för mig själv här. :D

2008-03-05 @ 15:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0