What a sprinter likes

Vad en sprinter som jag därimot älskar är att fika med sin vänner en härlig onsdag! Planerna var först att vi skulle åka skridskor, men det ändrades quite snabbt till fika, som blev till middag (i brist på bättre ord) på någon halvt avlägsen pizzeria. Gott var det ju i alla fall, men deras "röda" sås var ju inte direkt röd...den var orange och jag blev en aning fundersam över vad som fanns i där.
En annan rolig sak (eller rolig och rolig, bara något jag konstaterade) var att varje gång jag kollade ut genom fönstret kollade alltid varje person som gick förbi tillbaka. Kände mig lite som den där apan som kastar skit i djurparken, för deras blickar var ju inte speciellt "underhållande".
Kan ju också passa på att be Saras hand om ursäkt för smällen, men tillbakakaka gills fortfarande i mitt huvud!

Var hos Rickard idag (min kiropraktor, eller inte min, men...ja..) för att räta ut min rygg för femtioelfte gången. Nu ska jag tydligen vila, men jag får lyckligtvis tävla imorgon, så jag behöver inte gråta krokodiltårar för det.

Avslutar med en mening en shaman på World of Warcraft sa till mig för en minut sedan:

"Well, have fun and drive safe."

Kommentarer
Postat av: tedenby

.... du är en apa :D

2008-02-22 @ 13:53:08
Postat av: johanna

Lycka till på tävlingen. Var inne och tittade på dina lopp sen DN-galan, fasen vad snyggt du springer!

2008-02-22 @ 18:16:56
Postat av: johanna

Lycka till på tävlingen. Var inne och tittade på dina lopp sen DN-galan, fasen vad snyggt du springer!

2008-02-22 @ 18:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0