Sickness and two trainingmates

Nu tänkte jag skriva, utan att ha något riktigt intressant att skriva om, något som poppar upp i huvudet bara (see?).

För det första tänker jag ge er läsare ett litet tips; om ni ser en choklad...miniatyr, gubbe, godis, whatever...och ni vet att den är från förra veckan, ät den inte. Jag gjorde ju såklart just det, eftersom mitt begär på läsk inte var nertystat var jag ju bara tvungen, tyvärr var det ju inte så värst bra. Slutade i att jag har blivit tillfälligt illamående och, ja...etc, säger vi där, eh?
För det andra...ja, för det andra så vet jag inte vad jag ska göra nu, förutom bloggen förstås. På tv, ett flertal bra filmer, men orkar inte kolla, i mitt rum står mitt Xbox 360 och snurrar i väntan på att jag ska slakta några tyskar i "Medel of Honor Airborne", men känner inte för det. Här kan jag ju inte sitta, har ju fan spenderat mer tid framför datorn än att...äta! Det ska jag göra! Mat! Första som dök upp i skallen. Vad har kylskåpet att bjuda på, måntro?

Nyköping imorgon. Väldigt trevligt, har inte tränat sen i söndags. Den träningen var underlig, eller något annat ord kanske passar bättre in. Hela ishallen var tom, bara Jonas, jag, Stoffe och pappa. Jonas ville jogga mer varv som uppvärmning än vad som brukas. Detta är inte likt honom, han har förändrats på ett bra sätt, speciellt efter hans vilja att springa intervaller?! Wow, Jonas, good job!
Stoffe? Han kämpade på väl, men hamburgaren, pizzan och läsken glänste med sin närvaro. Hoppas bara att han väljer något mer inom "salladsvägen" inför Eskilstuna, vill ju inte att my teammate blir sjuk!

Yet! Maten väntar. Den ska väl inte vänta för länge? (Sämst avslutning...)

Tar min favorit:

Tadaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0