Badkruka since 1991

För första gången kom jag på en titel på inlägget innan jag skrev själva texten. Jag har nämligen kommit fram till att jag är en badkruka till hundra procent. För det första ogillar jag att bada (i sjöar, hav osv, kan hända att jag badar i en pool om det är dövarmt)
Vi skulle simma tjugo längder fram och tillbaka, men efter fyra längder dog jag totalt och drog slutsatsen att om jag fortsatte simma skulle jag defintivt drunka, no questons asked (sätter ett frågetecken här: ?)

Vill också säga grattis till min underbara mamma som fyller 45 år idag! Four cheers for her!


Kommentarer
Postat av: sara

Grattis till henne.. Och simning är läskigt.. !

2008-03-20 @ 15:00:35
URL: http://myconfessions.blogg.se
Postat av: Madde

Grattis till din mamma. !

2008-03-22 @ 17:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0