Darn dog, killing me and all that

Kan ju alltid dra till med vad jag gjorde i tisdags. Den dagen spenderades med Stoffe hos hans syster och hennes galna hund. Jag spelade för första gången någonsin Guitar Hero och visade redan lite färdigheter, förutom när jag skulle byta från blå till röd, där satte min fingerfärdighet stopp. Stoffe därimot hade inga problem utan spelade på som vanligt. Jag hade ungefär 30 000 i snitt, han hade runt 160 000 i snitt...så man ser ju vem som var bäst på den saken. (MEN, jag är fortfarande snabbare än honom, hehe)
Tyvärr blev jag biten när vi var och rastade Prince (hunden, yes?). Fanskapet ville fter kopplet, som hängde vid mitt ben och han dök efter det som en kamakazipilot mot ett hangarfartyg.
Det blev vårdcentralen igår, för att få det undersökt (jag såg på en dokumentär om någon kille som fick en sticka i foten och några månader senare låg han döende på ett sjukhus med var i hjärtat, inget scenario jag vill uppleva). Jag skulle få en stelkrampspruta, men det lyckades jag avstyra omedvetvetet med att påpeka att man får väl det i nian och enligt honom skulle det räcka i tio år. Pappa var inget vidare glad efteråt.
Vi hämtade ut medicin för andra hudinfektioner och jag fick värdens chock när hon sa att jag kanske kommer att få diarré av de här. Vafan, jag vill inte spendera hela dagar med att sitta på en toalett! På Uttersbergsskolan kanske det gick bra, men inte nu längre...

Fika snart antagligen med Madde, Emelie och Sara, om jag inte ska få min spruta snart...förhoppningsvis inte.

Kommentarer
Postat av: Madde

fick du diarre sen då? haha :D och fikan får vi ta nån annan dag..:) snart!!

2008-03-27 @ 15:53:36
URL: http://madelensconfessions.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0