Get your sight out of here

Jag funderar på att byta min klockradio. Imorse ringde den inte, i vanlig ordning, vilket gjorde att jag missade ryskan. Det ger dåliga vibbar, kan man ju påstå, eftersom om man inte är på ryskan så syns det, vi är endast tre personer som har ryska.

En väldigt...uhm, "kort" dag i skolan, eftersom jag missade ryskan hade jag naturkunskap efter lunch, tre och en halv timme senare, där jag hela tiden satt och frågade "när slutar vi?". När jag kom till Baljan (Gabriella) fick jag svaret "jag ska slå ihjäl dig" tystnade jag. Matteprov hade jag också, först klar som vanligt. Provet skulle ta runt två timmar, jag var klar på en kvart och tänkte tyst för mig själv "var det SÅ svårt" medan jag observerade de personer som satt med sina näsor i pappret (eller, ja, förutom Arlind som satt och kollade framåt hela tiden...)


Kommentarer
Postat av: Madde

Haha, hoppas matten gick bra sen :)

2008-03-22 @ 17:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0