I'm getting old

Sitter hemma hos min mormor just nu och kollar (medan jag skriver det här) på en debatt om kristendomen och aetism, vilket gör att jag känner mig gammal än en gång. Bara för en vecka sedan satt jag och tittade på "Debatt" på ettan, om Irak-kriget. Hugha, det är väl bara gamlingar som tycker om att titta på sådant. Om så är fallet är det inte säkert att jag är sjutton åt, utan kan lika gärna vara en väldigt pigg och glad 76-åring...(inte så värst sannolikt).

Lov snart, igen. Det var ju inte så länge sedan vi fick en laglig anledning till att stanna hemma från skolan. Det härliga är att jag slutar klockan tolv imorgon, till skillnad från Sami som säkert slutar fem minuter efter att ha stigit in genom Ebers huvudingång.

Måste bara till lägga att gubben från Livets Ord har en väldigt konstig uppfattning angående hur samhällets ska styras. Om någon läser det här, slå på tvåan och bli häpnade...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0