Stalin and Kalashnikov goes beserk in De geer

Okej, David räddade nyss min morgondag! Ingen förbannadskittråkigbooringryska imorgon som sista lektion, vilket typ förändrar mitt humör avsevärt, eftersom onsdagar brukar ses som en slags undervisande tortyr. Nu kan i alla fall inte Stalin sikta sin välpolerad kalashnikov mot oss bakom våra ryggar. Om det skulle hända samma sak som på Columbine High School, så vet vi nog vem som ligger bakom...

Dagen i sig var...ja, bra. Slutade vid typ elva efter att Johan fått sitt "tuppjuck" på klassen angående en hund som besökte skolan (bokstavligen, eller enligt ryktena var det någon som tog med sig en hund hit).
På idrotten gjorde jag ännu en av mina heoriska försöka-komma-undan-oavsett-vad. Resulterade i två brännmärken på benet och en något svidande vrist.
Problemet med mig är att när någon siktar in en boll på mig gör jag helt tvärtom vad alla andra gör. De hoppar. Jag dyker. Visserligen får man världens adrenalinkick om man lyckas, men om det inte gör det blir lidande oerhört (överdriver, det var inte så farligt).

Okej, nu gjorde jag något ovanför här, så förvänta er något fel någonstans...där...uhm...uppe.


Kommentarer
Postat av: sara

man blir så glad av att läsa det du skriver du skriver på ett sådant underhållande sätt !

2008-03-12 @ 22:51:36
URL: http://myconfessions.blogg.se
Postat av: Madde

Håller så med Sara. :)

2008-03-14 @ 16:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0