Bonebreaker

Gissa vart jag höll till i lördags runt halv ett? Jag TRODDE att jag skulle vara hemma, men icke. Istället befann jag mig hos Stoffe, som med telepatisk övertalningsförmåga lyckades få mig att komma dit (skedde på fri vilja, jag är inte besatt, for you information). Härligt med NHL 2003 (och?) till fyra på morgonen för att sedan gå upp klockan tio, hur pigg som helst, gå ner till Vilbergens centrum för att handla frukost. Sen drog vi och tränade på Borgsmo. Innan träningen stod Stoffe och jag och kastade sten mot en lada. Tror inte ägaren skulle varit särskilt vänlig om han/hon såg oss, dock träffade vi aldrig...

Nu sitter jag här hos mamma efter att monterat en elgrill. Fanskapet var felkonstruerad, eftersom den hade olika hål och inga skruvar passade i dom hålen, men jag fick ordning på det till slut. Ryggen tog mycket stryk, tyvärr...
 


Kommentarer
Postat av: Sami

haha, dt kan vart fel på hål o skruv eftersom dt va DU som fixa med det,
Du är ju så händig alltså ;)

2008-05-05 @ 22:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0