Socialize!

Valborg spenderades på ett av de mest märkliga av alla ställen, nämligen hos Emelie ute i vildmarken, also known as Munkebo. Själva namnet säger mig att där en gång stod ett kloster, för det var väldigt avskilt, civilisationen var en mil bort. Men huset i sig var härligt och mysigt!
Lite av en tjejkväll, kan man nästan säga, eftersom det var fyra tjejer och jag, men jag klagar inte, underbara människor de där!
Vi spelade Wii, käkade snabbmat (som jag nästan hade omkull när jag skulle öppna dörren för Madde) och "Hitta Nemo" på köpet. En riktigt lyckad och trevlig kväll!

Igår tränades det för fullt i Ishallen. Kände mig lite mobbad när alla körde häck förutom jag, som fick särbehandling (startblock *happyface*). Det funkar utmärkt, med min nya inställning ska jag plocka poäng på seriematchen om två veckor, ska bli spännnade!
Dessutom tävling den 10 maj i Linköping, ser verkligen fram emot första tävlingen utomhus! Efter det blir det antagligen Ekön med Stoffe och Jonas (som redan kommer vara där) för att tillbringa resten av helgen med dom!

Om vi ska tillbaka till nu-tiden så träffade jag Tim, som jag inte sett på jag vet inte hur länge. Härligt att se honom, i vilket fall som helst! Åt pizza på Maestro, bara för att pröva något nytt (pizzeria alltså, inte pizza), sen tog vi spårvagnen till honom och glodde på film tills jag drog hem, runt tio-snåret.

Så nu sitter jag bara här och försöker vara "social" på msn, men det går inget vidare...

Kommentarer
Postat av: Emelie

mitt hem är väl inget märkligt ställe "/ nu blir jag lessen..

2008-05-07 @ 10:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0