Oh, please, won't you just blow over...?

Civilization is over!
Elect the dead!

Bara för att jag är helt inne i det där.

Onsdagar...jag hatar onsdagar...inget är roligt. Allt är långt, inget att se fram emot när man kommer hem och ingen träning. Den enda dagen som är riktigt svart, och det gör mig sjukt deprimerad. Måste lägga in ett regelbundet träningspass där så jag inte går sönder mentalt i det långa loppet.

Yesterday, fika med Julia, Fia och Coffa.
Today, fika med Sara, Tim och Emelie.

Nu, vill inget hellre än att träna...

Kommentarer
Postat av: Emelie

Det var riktigt trevligt med fika igår, måste göras om snart! :D

2008-11-13 @ 14:25:21
URL: http://emelietheresiah.blogg.se/
Postat av: Seb

... elect the dead? Du vet att obama vann va? McCain förlorade, trodde inte att du var anhängare av honom.... eller vänta.. han är död va? för det är man ju oftast om man är 300år... hm...

2008-11-13 @ 23:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0