Wait, you said what?!

Oh yeah, ska röntga foten på måndag klockan nio! Är glad av den anledningen att det gick så pass snabbt att få en tid, då flera har sagt att det kan ta någon månad. Det tog tre dagar. Ska bli intressant att se vad som är problemet i köttaset, känns inget vidare att behöva hålla igen på träningarna och inte kunna springa för fullt med spikskor...

Igår fick jag ännu ett av mina "trötthetsanfall" under lunchen i skolan, vilket innebär att jag hamnar i "extasfas", oändligt med energi, och reagerar tvärtemot vad som menas med att vara trött. Det var en kul lunch, i alla fall för mig.
David och jag körde intervaller på friidrottslektionen på eftermiddagen, under vilan stod vi och spanade in kökskataloger som låg framme. Vi hade också, tillsammans med Stoffe, en god chans att sno åt oss ett par Bilar-påsar som låg helt öppet utanför en av kioskerna. Ingen var i närheten, men samvetet tog över så det blev inget. Krister hade faktiskt samma idé, haha.

Senare på kvällen var fader på fest, så jag satt hemma i mörkret med gitarren och hade det trevligt.
Problem dock när jag skulle hämta min kebab nere vid Rosa Pantern och det första jag gör när jag reser mig upp ur stolen är att dra med mig hela modemet ner på den färgglada mattan. Låg i ungefär tio sekunder och spottade ur mig svordomar innan jag reste på mig.
Nere på pizzerian gjorde jag bort mig en aning. Då jag fick maten sa han "smaklig måltid!" och jag svarar "detsamma!"...okej, va?! Vet inte vart ifrån det där kom, det skedde helt spontant! Jag är då dum ibland.

Ska ner till biljardcafét och träffa Gustav, David och Max (Love?) innan det blir bio med de nämnda och Jorunn, Julia och Sara.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag börjar alltid asgarva när jag läser dina inlägg xD .. Men iallafall, vi borde hitta på nått snart.. du jag sara frida madde och tim.. det var ett tag sen nu.

2008-11-08 @ 22:49:47
URL: http://emelietheresiah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0