Busted!

Händelserik dag? Nej. Vaknade vid halv ett, ringe syster (Jessica) men hennes mobil var avstängd, lämnde ett meddelande, åt frukost...tror jag...nej, jag gjorde ju aldrig det, mamma kom med pannkakor en timma senare. Skulle egentligen varit hos Coffa nu med lite personer och haft Guitar Hero/Singstar-kväll, men Coffa ville hellre ligga hemma och spy och spela Fifa 09. Nävars, get well!

Nej, vänta, EN sak har hänt idag som var lite "händelserik". Det var litechockerande, eftersom jag inte förväntade mig något sådant.
Skulle nämligen på toaletten. Huset är helt knäpptyst, så man kan urskilja lite grann vad folket ovanför/nedanför håller på med dom är hödljudda.
Satte mig ner, och då hör jag ett "ååååh...!" ovanifrån. "What the fuck...?", tänker jag och lyssnar intesivt på jakt efter vad det var. Tre sekunder senare, ännu ett "ååååh!", från en manlig röst, och sen ett "ååååh" från en kvinnlig röst. Fick min tankar bekräftade när mannen ropade hur högt som helst "JAG KOMMER NU!" med ännu ett "ååååh" . Undrar om de visste att jag hörde allt...

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hahahahahaha, aaw vad gulligt med lite morronmys att dela med sig till sina grannar ;D

2008-10-04 @ 19:20:08
URL: http://emelietheresiah.blogg.se/
Postat av: coffz

im so sorry for ruining your life:| haha nerå^^ men vi tar det nästa helg kanske eller så kanske? mysigt med sexande grannar btw:)

2008-10-04 @ 19:39:57
URL: http://coffz.blogg.se/
Postat av: Sami

Förlåt, men jag e bra i sängen, kan inte rå för det. Förlåt att jag störde ditt toa besök ;D

2008-10-06 @ 22:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0