Saywhat..?

Gillar inte detta väder. Speciellt inte när man cyklar med en 100 kilos tung väska full med kläder och och diverse annat till pappa, för att sedan åka tillbaka till mamma på jakt efter spikskorna som då försvunnit...lägligt när jag hade tio minuter på mig upp till Borgsmo (det tar runt tjugo minuter upp till Borgsmo från min moder, om man cyklar som en jude genom Tyskland). Träning med Stoffe och Fabbe i isregn som självklart la av när man kom hem...

Som omväxling så har jag faktiskt pluggat rätt mycket nu. Det sker inte ofta, men när det väl händer...så händer det. Naturkunskap är inte världens roligaste ämne, men när man åker på rådäng på Call of Duty utan glasögon och komikerna i  kvällens Parlamentet inte ens får mig till att le så har man inte mycket till val.

Öh, ja, ointressant som det är så skriver jag inget mer, är så trött just nu, så.

Kommentarer
Postat av: Anonym

"som en jude genom tyskland", höhö

2008-10-06 @ 21:32:35
Postat av: Sami

Träna i regn är inte så farligt min unge sprinter.. testa träna i -10 grader o snöstorm... det är grejer det..!

2008-10-07 @ 17:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0