Shakespeare equals the Force

23.30.
SMS.
Julia.
"Vafan...?"
Gäsp
Läser...
...
...
...
*fattar*
...
nu!

För att sammanfatta det där så fick jag ett sms från Julia halv tolv på kvällen, där hon undrade om jag kunde göra henne sällskap klockan åtta på morgonen innan provet. Eftersom jag var så trött då förstod jag inte vad det stod, utan det tog drygt tre minuter att tolka meddelandet. Sovmorgonen rök där, men det spelade ingen roll.
Satt och "pluggade" och pratade South Park och lite diverse annat innan provet i naturkunskapen tog sin början. Provet gick galant, och ett IG är nog att vänta sig. Nävars, men varje gång det känns har gått bra så har det ju inte det, men den här gången blir det annorlunda!
Engelska med Fiona (läraren). Min väldigt tolkning av Shakespeare gick hem. Inte många som jämför Shakespeare med the Force i "Star Wars".

Träningen idag också var den bästa träningen sen uppehållet, innehållsmässigt. Två varv, jogga kortsidor, spring rakorna. Tre varv samma sak, och där höll jag på att spy. Sebbe sprang obekymrat vidare medan jag dog lite inombords. Lyckades hålla mig ända in i mål. Lite styrka på det och en promenad hem med cykelaset medan jag dagdrömde om diverse saker. Sitter här nu, är för trött för att resa mig, för trött för att se ens, vilket borde vara ett slags varningstecken.

På tal om dålig syn så tror jag att min syn har försämrats ännu mer. Spelade det berömda spelet "Call of Duty" (första delen) online mot andra no-lifers. Visade sig (eller vänta, det gjorde ju inte det!) att jag måste ha glasögon när jag spelar det spelet, eftersom jag inte kunda urskilja vän från fiende (grått mot beige). Illa...

Sällan jag svarar på kommentarer i själva bloggen, men Sami, din kommentar från "Busted!" var fan bäst, haha!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Nej men guud.. Det börjar väl inte bli blind va? ;) Du får ha dina spiderman glasögon 24/7 snart.. ;D :P

2008-10-09 @ 21:02:30
URL: http://emelietheresiah.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hoppas att det går bra utan dina spikskor imorgon. Du lär vara ensam om att åka på landslagsamling utan skor att springa med. Men lycka till, du kanske någonstans lär dig att vara rädd om och hålla ordning på dina saker./Mamma

2008-10-11 @ 03:23:35
Postat av: Anonym

Hoppas att det går bra utan dina spikskor imorgon. Du lär vara ensam om att åka på landslagsamling utan skor att springa med. Men lycka till, du kanske någonstans lär dig att vara rädd om och hålla ordning på dina saker./Mamma

2008-10-11 @ 03:24:59
Postat av: Julls

Hahhah man kan ju nästan tro att du är lite seg av'rej :'D Ambitiösa var vi iallafall, yess yess. Ska få tillbaka 't nästa tisdag förresten, höhö intresse smurfarana hoppar skyhögt, men man vet ju aldrig om det gör dig exalterad. Over and out

2008-10-15 @ 18:46:34
URL: http://capplin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0