Spirit of sadness

Usch, me don't like geografi. När jag gick på högstadiet trodde jag att allt geografi handlade om var huvudstäder, floder och bergskedjor. Nu handlar det istället om resurser och liknande. Sånt som jag avskyr...
Som en liten sticka i röven har vi ju prov i just det ämnet, imorgon! "Yay", säger jag med världens fetaste ironi...

Onsdagar är veckans värsta dag. Man andas ut lite för att man har kommit halvvägs igenom veckan samtidigt som man får lite ångest över att det är hälften kvar. Sånt får mig att bli så satans depp på allt, viljan att kommunicera försvinner lika fort som maten på Göran Perssons tallrik. Dumma...tillstånd. Ingen träning på det heller, nehe...

Onsdagar är lika med död, så var det med det.

Imorgon är det träningen i alla fall, två gånger om, då är jag säkerligen glad igen.

So blow our mind and make it lazy
Those long, long days with no escaping
I hold the wheel to let it go
Don't wanna stop don't wanna know
If it gets you down well just don't blame me


Tycker den texten säger vad jag tycker och tänker. En av de bästa låtarna också. Lyssna gärna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0