Tangled up in plaid

Jag är nöjd, så där nöjd som man blir när man lyckats springa 5 km utan att stanna. Problemet är bara varför jag nöjd...
Denna onsdag har inte direkt resulterat i några glädjeresultat precis, utan mer...ja, varit som varenda förbannade onsdag; lång och allmänt pingvinaktig. Dock var det i alla fall lite variation till skillnad från de andra fanskapen.

Bara för att tycker jag att vi tar upp fenomenet Glenn som lyckades göra bort sig idag, och det var en väldigt speciell situation där bland annat polisen var involverad.
Glenn, så stolt över sina nyinköpta underkläder, flashar en liten bit av den så att man kunde läsa "Touch me!" på framsidan. Så passande då att en polis i full uniform passerar, något Glenn inte märker utan säger "ja, men "touch me"!" samtidigt som han vänder sig om mot polisen (som även var av det kvinnliga könet).
Hahahahahahahahahahaha!

Hade även någon sjuk dröm om att skolan var belägrad av onda tyskar från andra världskriget och enda sättet att stoppa dom från att poppa upp överallt var att döda den tysk som stod nere vid geografisalarna i ett hörn, nynnandes på "Californication".
Allting slutade med att jag for upp, asgarvandes, ur sängen för att inse att klockan var halv fyra. Ljudet som tysken gav ifrån sig när hans nynnande abrupt avbröts är fortfarandet obeskrivligt. Än så länge kan jag inte hålla mig för skratt när jag tänker på det. Spelar nog antagligen för mycket ensidig bas...

You know this, duh-duh-duh-duh, duh-duhduhduh-duh-duhduhduh-duh!







Kommentarer
Postat av: johannis

HAHAHAHAHAHAH . HAHAHAH. GLEEEEENN xD

2009-02-27 @ 22:27:47
URL: http://johannasofiafredrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0