Just in case

Mrs. Cartman - Oh my God! Eric! Mommy's here. Sweetie? Oh what's wrong with him?
Läkaren - I'm afraid that your son is incredibly stupid. He thought he could fly with cardboard wings. The stupidity is so severe that it caused a fall, which has put him into a deep coma.

Måste säga att jag verkligen avgudar South Park, humornivån i den serien är skyhög!

Lovet flög förbi.
Lie lie lie lie lie lie lie lie lie lie lie, för att citera Serj.
Lovet har INTE flugit förbi, det har mer åkt fram i samma hastighet som en pingvin utan barn, ALLT går mycket långsammare nu för tiden. Riktigt jävla skumt.
Vissa saker gör dock inte det, bland annat löpningen, som får sig en liten update nu.

Ryggen är cp, det har gått så långt att jag måste börja smörja in Voltaren. Jag har även tre olika massörer nu, i form av rutinerade Rikard, försiktige pappa samt bödeln mamma varav den sistnämnda är en riktig hårding. Fungerade dock, yay, haha.

Avslutar med att Gustav har ett fint hus, jag har sjukt bra vänner och vart fan la jag min roman?
Oh, och basen går som smort nu också, hell yeah.

Lol.

(Bara för att, liksom)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0