The fun machine took a shit and died

Jag mår inget bra för tillfället. Dels för att min rygg gör så förbannat ont att jag nästan gråter när jag försöker resa mig upp, dels för att jag snart fyller 18 år...
Det blir inget tjafs om vart tiden tog vägen, sånt prat är bara skit, men det skulle vara kul och åka tillbaka för att se en glimt av när var runt sex år, totalt omedveten om att han/jag drygt elva år och ett tresiffrigt tal senare skulle sitta framför en dator i själva Norrköping, skrivandes i en blogg om hur kul det skulle varit att åka tillbaka till...vafan.

Anyway, på lördag är det dags att vara funktionär på Norrköping Inddor Games, och inte vilken funktionär som helst; jag ska vara speaker! Ni vet, den personen som pratar lite grann och kommer med bra och dåliga nyheter, vem som vann och så. Som tur är (för de tävlande och föräldrar, etc) är jag inte ensam, vilket är bara bra för mig, annars hade jag kallpratat med mig själv i micken...illa.

För att ta en daglig update; på IV-valet (friidrottsfolk) simmade vi...av 30 längder avverkades sex, då jag helst inte ville störa de andra badgästerna med mina patetiska försök att ta mig fram i vattnet. Jämförbar med en hund som håller på att drunkna, på ett ungefär. Och jag hatar att bada om det ska ske i motionens spår. Bada kan vara kul om det är fritt, men...nae, fyfan. Människan är till för att gå på fast mark, inte ta självmord i en konstgjord sjö.
Bra träning är det, i och för sig.

Kommentarer
Postat av: Julls

Det är fasen synd att jag ska till Götet, hade verkligen så sjukt gärna velat vara där, haha. Bara för att se folks ansiktsuttryck ;)

Spring snyggt på söndag ru!

2009-01-30 @ 17:31:53
URL: http://capplin.blogg.se/
Postat av: Hannnaaa

Om jag skulle varit frisk i fötterna så skulle jag troligtvis springa i Norrköping till helgen!

lycka till!:)

2009-01-30 @ 23:32:43
Postat av: coffz

Jag är tillbaka i bloggvärlden;D! bara så du vet;)

2009-01-31 @ 02:11:12
URL: http://coffz.blogg.se/
Postat av: johanna

Haha jag har varit speaker en gång och det är inte lättare än man tror haha xD dels låter rösten som om man är från någon avlägsen galax. Och sen blir man halvnervig. Men lycka till!

Och förresten - 6 längder?! Det är ju inget, seriöst Tantan xD Simma simma siimmmmmaaa....

2009-01-31 @ 13:04:27
URL: http://johannasofiafredrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0