Don't point and stare.

Mitt långfinger blöder, huden på pekfingret har hårdnat, höger handled är halvt avdomnad, hela jag är sjukt varm. Tankarna kanske flyger iväg nu, men så här är det att jag har spendarat i princip hela dagen tillsammans med basen.
Ungefär 12.30 - 22.46 har jag spelat bas, med ett litet break på en timme när jag besökte kusin Maja som flyttat in alldeles i närheten. Halsen är också rätt mör efter att ha försökt kombinera bas-spelande med sång.

Nyårsafton firades hos Max tillsammans med The Swedes och diverse random folk. Den kvällen var fasen en av de bästa någonsin, sjukt kul! För många detaljer så jag väljer bara att säga så här: underbart!

Och värst vad folk åker nu, helt plötsligt. Sebbe drar som jag nämnt förut till Australien i två månader och nu är det Fia som ska flyga över till landet som är känt för fish-and-chips, sina många Burger King-resturanter och sin fåniga (men ändå härliga) accent: England. Hon kommer tillbaka om tre månader.

Även här hoppas vi på att England upphört att existera. Annars får du ha det så bra där åt vänster! :) <3

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag åker faktiskt också iväg! :) Vad du tjatar om fish&chips! ;) Bra att du hade ett underbart nyår, det hade jag med! Vi ses i april Jonathan Haag!

2009-01-02 @ 13:11:58
URL: http://emelietheresiah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0