Fade to black

Bas är så jävla kul. Efter att jag kom hem stängde jag in mig i datarummet, stoppade in mp3:n i datorn, satte alla låtar på loop, drog på hatten och verklgen spelade som ett as.
Det var dock vid Foo Fighters "The Pretender" var jag tvungen att ta ett break när jag vid bryggan blev lite för vild och råkade slå till mig själv i ögat med basen. Det resulterade i ett trettiosekunders-break innan jag var på fötterna igen!
Lite senare svängde Gustav och Love förbi och ackompanjerade mig. Lärde mig bland annat "Fade to black", och imorgon är det full play hemma hos David klockan ett och vi ber till Gud att Max inte har drunknat i badkaret, för en sångare behövs!

Medan vi ändå är på gång tycker jag vi ber till Gud att Julia verkligen totaltäger scenen, i alla fall de tio minuterna hon sa hon skulle vara där upp. Be there!



Förspelet till Californication, som RHCP spelade vid Slane Castle?
No way, dude.
Eller kanske...
Gustav och jag, i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Julia

Hahah förlåt, men vilket jävla skämt jag är isånafall >.<

2009-03-22 @ 14:18:16
Postat av: Tjuvlyssnat.se

Vad som är på modet just nu

Buss 471 mot Slussen



Två platinumblonda fjortistjejer ~16 sitter och diskuterar sin dag. Tjej 1 verkar lite nedstämd.

Tjej 2: Men hur mår du egentligen gumman?

Tjej 1 (gravallvarligt): Alltså, jag vet inte… Jag kanske måste ta en bloggpaus.

2009-03-31 @ 23:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0