Screw you guys, I made it back!

Äh, jag är sämst på att hålla tag i saker. Typ skedar, hur fan ska man kunna hålla dom utan att de flyger in i någon jättemagnet som råkade befinna sig utanför köksfönstret. Nu har det ju inte hänt, men kanske någon annan har problem med det, jag vet inte.

Det är många saker som jag inte vet.
Som till exempel att om man korsar två ankor och en gris, blir det då en ko eller en get? Eller möjligtvis en grisanka? Fatta coolt!
Nej, men seriöst. Eller nae, att vara seriös existerar inte i min värld, eller jo, men bara i vissa fall. Jag ångrar mig, jag kan vara seriös när jag VILL, men det är inte alltid jag vill vara det. Allting blir så mycket roligare när man inte har ett livt som är byggd halvt som halvt av rutiner utan bara kan göra saker som faller en in. Träning gills som obiligatorisk rutin och måste därför ses som något jag måste göra, dels för att det är hur kul som helst, dels för att...ja...man får ha tights.

Tights är skönt, det är typ som glasögon; man ser halvt naken nu, men det finns där. Och att jag precis gjorde världshistoriens näst sämsta jämförelse har inget med det att göra. Världens absolut sämsta jämförelse måste nog vara den om pingvinerna. Fan vad dålig den var.

Ryssland är på offensiven igen. De har börjat slåss mot Tyskland, som annexerat Tjeckoslovakien! Och de har ascoola flygstrider mot britterna! Allt är sant! I alla fall enligt "Perspektiv på historien A".

Nu ska jag gå och skjuta mig själv. Nej då, jag ska träffa en vacker tjej vid namn Camilla imorgon, så jag får ta och skjuta upp det.

Kommentarer
Postat av: Max

Räck upp handen den som inte trodde att Tantan skulle klara av att hålla sig! Samtliga räcker upp handen, även den handikappade i hörnet som inte har några händer

2009-05-12 @ 21:52:33
Postat av: Anonym

klokrent

2009-05-13 @ 21:04:13
Postat av: Julia

Du har en galet ouppdaterad blogg för att vara "BACK IN ACTION!". Bara så du vet :>

2009-05-22 @ 23:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0