Meltdowns and blackouts

Hey, världen! Hade världens sämsta dag i dag! Varför? Tja, kan ju säga så här att blackouts på ett matteprov inte är det bästa sättet att bli glad på. Alla förbannade tal var ju såååååå förbannat enkla att dom såååååå förbannat svåra! GAAAH! Och innan dess hade jag pluggat som en bäver för att förbereda mig inför detta prov, som slutar i en värre katastrof än Tjernobyl!
Fick dock VG på romanprovet, men det var INNAN hela dagen förstördes av en bit papper.

Fast i morgon är det en superdag, om inga fler härdsmältor inträffar. Sovmorgon till halv nio (inte länge men för oss som alltid börjar kl 8 är det en härlig omväxling) för att sedan ha naturkunskap i en timma. Engelska efter det för att sen sluta 10.45. Problemet är att jag inte har något att göra under tiden till träningen, som börjar 17.15...

Skrev igår att jag skulle lägga in låttexter här, men nu när jag tänker närmare på det så är det inte nödvändigt. Den ena är på finska. Tyvärr, Sami, du får vänta på att den ploppar upp i min blogg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0