Even though people doesn't fly

Lay beside me, tell me what they've done
Speak the words I want to hear, to make my demons run
The door is locked now, but it's open if you're true
If you can understand the me, than I can understand the you.


Kommer ihåg att jag alltid haft ett ogrundat hat mot Metallica men på senare tid har min musiksmak drastiskt gjort en omvänding och de ingår i mitt gilla-system som plötsligt "powered itself on" för att citera doktorn i South Park i avsnittet "Awsem-o". Bra avsnitt det där. Bra serie!

Och igår var det fest hos Massa (Marissa), som fyllde19 år! Grattis till bästa Massa!
Kvällen blev något skum, faktiskt. Men bra blev den!

I'm off playing with my bass, so long!

Kommentarer
Postat av: Coffz

grymt bra låttext;D och härligt att du börjat tycka om Metallica!!!

2009-04-05 @ 21:13:51
URL: http://coffz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0