Music revolution

Efter en mycket seg söndag har jag kommit fram till följande: jag älskar Queens of the Stone Age. De går fan i mig upp på första plats tillsammans med System of a Down...eller okej, nästan. Men jag älskar dom i alla fall, det är det som är huvudsaken.
Har suttit med deras fyra album loopandes medan jag gunnat ner online-geeks i Call of Duty hela dagen i princip.

Ville bara lägga fram det.



Queens of the Stone Age - Broken Box


I've got wine & so do you
Mine came with a cork
I wish yours did too

Everyone just loves you so
Well hurray!
Now you know where to go

In my head you're all brand new
I guess you're really all the same
In my head you're all brand new
Tell your new boy where I came
In my head you're all brand new
I just didn't want what you gave
In my head you're all brand new
Go & find yourself another slave

There you are
Ooohh you're so in love, just like Juliette
Well guess what?
That's one thing that you can for-fucking-get

Tears from the sky
In pools of pain
Well baby tonight,
I'm gonna go & dance in the rain

In my head you're all brand new
I guess you're really all the same
In my head you're all brand new
Tell your new boy where I came
In my head you're all brand new
Take that broken pussy elsewhere
In my head you're all brand new
Save it baby, I don't care

Så sjukt bra. Älskar den låten speciellt mycket. Och vilken röst sen!

Kommentarer
Postat av: Julls

Hahah du, den där musiken uppskattades inte av föräldrarna. Råkade komma emot "play"-knappen förut, my my. Sitter i bilen förresten, portabelt internet. Helt fantastiskt - jag älskar seriöst teknikens era. År 2009 ftw, jäj

2009-02-20 @ 21:20:23
Postat av: Julls

Förresten så är jag hemma nu - och fortfarande vid liv, öhm, det verkar så iallafall ;) Tjoo

2009-02-22 @ 14:50:55
URL: http://capplin.blogg.se/
Postat av: .

Qotsa <3

2009-03-19 @ 17:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0