Working dude!

1. Värsta känslan? - Ja, missa starten på i ett lopp...eller när min karaktär i spelen jag spelar dör under mystiska omständigheter...

2. Bästa känslan? - Ja, men det var lätt, springa!

3. Din första tanke när du vaknar? - "Vad i..."

4. Vilken ringsignal har du på din mobiltelefon? Tentative - System of a Down (poly, skratta inte...)

5. Har du någonsin varit kär? - Nej, jag saknar känslor för alla levande varelser...ja, jag har varit kär, duh!

6. Vad har du på väggarna i ditt sovrum? - System of a Down-posters, uhm...en, nej, två tavlor, och tapeter.

7. Vad har du under sängen? - Jag är inte speciellt intresserad vad som finns UNDER min säng.

8. Ser på? - NCIS, Family Guy, Simpson...roliga serier i korthet.

9. Lyssnar på? - System of a Down!

10. Skriv nått smart! - Jag...hoppar nog över den.

11. Om du fick träffa vem du ville död eller levande, vem?  - Serj Tankian, och han LEVER!

12. Vad stod det i ditt senaste mottagna SMS? - "67 - 72 typ" (Ni fattar? Trodde inte det...)

13. Vad vill du bli när du blir stor? - En springade människa med fina spikskor och sprinterglasögon, a.k.a en "sprinter". Åh, bäst också för den delen.

14. Hur skulle dina vänner beskriva dig? - Jaa, det ska ju den som dom ska beskriva svara på också, ja ja...

15. Vilket är ditt lyckligaste ögonblick? - När jag springer är jag alltid lycklig!

16. Vad skulle du vilja vara världsmästare i? - 400 meter.

17. Vilken kroppsdel klarar du dig utan? - Måste ha varenda en för att fullfölja mitt uppdrag.

18. Vilken superhjältekraft vill du ha? - Världens bästa minne, så jag kan skita i att plugga. 

19. Vad är du beroende av? - Friidrott.

20. Vad skulle du ta med dig till en öde ö? - Nu ska vi, en svår liten jävel. Hmmm, min träningsutrustning, oändligt med mat, en reporter, en tv och sist men inte minst ett par polska byggarbetare som arbetar svart.



Detta kallas att ha tråkigt, folks!

Kommentarer
Postat av: madde

polska byggarbetare, haha vf just polska??xD

2007-12-11 @ 10:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0