Fuck off, Serj's my man!

Jahopp, nu är jag sådär allmänt deprimerad igen. Sånt händer, visst, men det är inte kul. Och så var det ingen träning idag heller. Bra...det gjorde precis saken tusen gånger värre...
Don't worry, folks, jag är glad snart igen, brukar inte ta så lång tid.

För att lätta upp stämningen lite lägger jag nu ut en väldigt bisarr bild på mig själv.

Och bara för att det är jag som ska lägga upp en bild så funkar det inte...
Har fet lust att bara ge datan en rejäl smocka så att hela skiten får skuldkänslor och lägger upp den förbannade bilden! Tyvärr kan ju inte datorer få skuldkänslor, eftersom de är så jävla egoistiska...skitsak...!

Blä på er, blä på mig, love till Serj, som åtminstone gör min dag ljusare. <3

image24
In the old days. Serj Tankian . <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0